Jag ryser när jag hör ditt namn,det bara e så

Hejsan har inte bloggat på ett tag det kan ha med att göra att jag har varit sjuk och absolut inte orkat. Men nu är jag igång igen! Har tittat på idol som många andra antar jag(?) Jag satt helt själv eller nej katterna va ju också med mig. Men det har vart skönt att bara var själv,myst med mig själv eller vad man ska säga. Drack tee och tittade på idol,ganska skönt faktiskt. Blir ju mycket hemma själv när mamma,pappa och syster är på vm. Ska ju igentligen också vara där men har varit sjuk och nu är det ändå bara en dag kvar så jag skiter i det. Vem orkar läsa jag slänger in massa olika bilder istället. Lägger in dem från min "middag",bättre sent än aldrig.
KyssN♥







'
Tråkiga bilder ,jo jag vet :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0