Hiss&Diss by:ellinor

HISS:
Innebandy,man träffar kompisar samtidigt som man tränar och rör på sig.Samtidigt glömmer man skolan och skit som händer.Kan det bli skönare,inte enligt mig i allafall.Det kanske är så med sport överhuvudtaget,vilket är skönt.Men innebandy enligt mig.
puss på innebandy!




DISS:
Kläder,visst det är klart att jag gillar kläder men jag menar alla går runt och ser likadana ut(?)Har man nånting annurlunda på sig går alla och kollar snett på en(?)Bara tråkigt,ibland kan man inte ens se skillnad på olika människor.I stortsätt alla går med leggins och converse,det är fint men inte när alla har det.
Det dissar jag stort!

Google bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0