Innebandy vm

Hejsan,det är brännaren här.Jag sitter här och har inget att göra bara för att en match inte blev färdig eller nått sånt fattar inte riktigt vad snubben menade. Men måste bara säga att jag stör mig grymt mycker på alla som ska lägga sig i att jag är borta från skolan i en vecka. Vad gör det er,det är väl ändå mitt eget ansvar(?) Ja jag är borta från skolan en hel vecka och pappa har snackat med min lärare och han tyckte det var okej bara jag tar reda på vad som ska göras sen. Och det ska jag göra så snälla låt mig bara vara!. Jag har lixom aldrig varit på t.ex semester så då kan jag väl få en vecka ledigt och hur många gånger får man vara med på ett innebandy vm(?). Knappast många så jag tar chansen nu.tack och hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0