Snö

Kom nyss in och jag måste bara säga hur j*vla underbart det är när det är snö på marken. Älskar att bara vara ute och gå,dessvärre har jag inga vinterskor. Nu har ju faktiskt julkänslan kommit också,men jag saknar lekkänslan man hade förut. Jag älskar att vara ute och leka men nu har man väl kommit in i smink perioden. Då man kanske förstör sminket om man har kul och massa sånt. Men jag orkar faktiskt inte bry mig för visst är det väl härligt när man är ute i snön och "leker". Saknar när man var 8-9år och sa till mamma,jag går ut och leker nu hejdå. Okej men kom hem till t.ex 8. Vart har den känslan tagit vägen(?). Plus att jag vill ha en kamera så att jag kan lägga in finare bilder,mina är ju tagna med mobilen och den kameran suger. Men nu ska jag gå och duscha./Es♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0